وصیتنامه شهدا سرلوحه زندگی جوانان قرار گیرد
کد خبر: 3804443
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

وصیتنامه شهدا سرلوحه زندگی جوانان قرار گیرد

گروه سیاسی ــ راوی و رزمنده دفاع مقدس، گفت: وقتی یاد و خاطره شهدا توسط راویان گفته می‌شود باید جوانان گوش فرا دهند و توصیه‌های این شهیدان را سر لوحه زندگی خود قرار دهند.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد احمدیان، راوی و رزمنده دفاع مقدس شامگاه گذشته، 27 فروردین ماه در آیین یادواره شهدای دانشجو شهید اکبر عرب‌زاده، که در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید یزدان‌پناه برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان یک استان مظلوم و سرزمین مجاهدات‌های خاموش است.
وی با اشاره به گفته مقام معظم رهبری که شهدا امام‌زاده‌های عشق هستند، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس در هر کجایی که جنگ بوده و خون شهیدان ریخته شده به عنوان زیارتگاه‌ها و میعادگاه شناخته شده و مردم هر سال ردپای شهیدان را زیارت می‌کنند.
راوی و رزمنده دفاع مقدس، بیان کرد: اگر امروز دولت امریکا به یکی از ارزشمندترین نهادهای مملکت نگاه تروریست دارد باید بیش از پیش برای شناخت شهدا وقت و زمان گذاشت که بهتر این مردم این مملکت را بشناسند.
وی با اشاره به نگاه جغرافیای شهدا، عنوان کرد: در وصیت‌نامه شهید حاج علی محمدی آمده است که برای این مملکت می‌جنگیم و شهید شدن در جنوب و یا غرب کشور برایمان فرقی نمی‌کند.
احمدیان بیان کرد: دانشجویان و جوانان باید از شهیدانی چون شهید اکبر عرب‌زاده درس بگیرند و آنها را الگوی زندگی خود قرار بدهند چرا که آنها نیز در اوج جوانی جنگ را با دشمن انتخاب کردند و در این راه شهید شدند.
راوی و رزمنده دفاع مقدس، بیان کرد: وقتی یاد و خاطره شهدا توسط راویان گفته می‌شود باید جوانان گوش فرا دهند و توصیه‌های این شهیدان را سر لوحه زندگی خود قرار دهند.
وی یادآور شد: دانشجویان و جوانان باید از شهیدانی چون شهید اکبر عرب‌زاده درس بگیرند و آنها را الگوی زندگی خود قرار بدهند چرا که آنها نیز در اوج جوانی جنگ را با دشمن انتخاب کردند و در این راه شهید شدند.
انتهای پیام

captcha