تجلیل از عکاسان برتر ۴۰ سالگی انقلاب در سمنان
کد خبر: 3804449
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

تجلیل از عکاسان برتر ۴۰ سالگی انقلاب در سمنان

گروه فرهنگی ــ برترین‌های مسابقه عکس «بهمن تماشایی» ویژه جشن چهل سالگی استان سمنان معرفی و تجلیل شدند.

تجلیل  از عکاسان برتر ۴۰سالگی انقلاب در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام توکلیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان عصر روز گذشته در مراسم تجلیل ازعکاسان برتر ۴۰ سالگی انقلاب در سمنان‌، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از باشکوه‌ترین انقلاب‌های مردمی در سده اخیر  است، گفت: این انقلاب با نگاه و اندیشه امام راحل با رویکرد اسلام ناب محمدی و محوریت‌ ولی فقیه به پیروزی رسید.

وی یکی از راه‌های ثبت انقلاب را مشارکت مردم برای بیان شکوه و عظمت انقلاب در قالب هنر دانست و افزود: تحقق این رویکرد ازاهداف برگزاری مسابقه عکس بهمن تماشایی است.

سرهنگ منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان نیز دراین مراسم استفاده از هنر را یکی از بهترین راه‌های مقابله با جنگ روانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دشمن برشمرد و گفت: دمیدن روح امید و اعتماد به نفس در مردم، تقویت و انسجام و همبستگی داخلی، ترویج نگرش‌های مثبت به روحیه جهادی با ابزار هنر در بی‌اثر کردن و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نقش زیادی دارد.

یادآور می‌شود، مسابقه عکس با فراخوان معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز سمنان برگزار شد که از هزار و ۳۰۰ عکس راه یافته به دبیر خانه، ۴۰ عکس انتخاب و به صاحبان این آثار به رسم یاد بود تندیس و هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام

captcha