اوقاف پکیج‌های لوازم خانگی برای کمک به سیل‌زدگان تهیه می‌کند
کد خبر: 3804456
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
تدینی:

اوقاف پکیج‌های لوازم خانگی برای کمک به سیل‌زدگان تهیه می‌کند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: اوقاف در سطح کشور پکیج‌های لوازم خانگی را برای کمک به سیل‌زدگان تهیه می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان امروز چهارشنبه، 28 فروردین طرح جهاد همبستگی ملی و «هر مسجد، یک خانه» را برای کمک به سیل‌زدگان در کشور یک کار فرهنگی خوب دانست و گفت: این کار با هیئت امنای مساجد و سازمان تبلیغات است و مساجد ظرفیت انجام این کار فرهنگی را دارند.
وی با تأکید بر اینکه طرح خوبی است اما مدیریت طرح بسیار مهم است که چه کسی انجام دهد، افزود: اوقاف در سطح کشور پکیج‌های لوازم خانگی را برای کمک به سیل‌زدگان تهیه می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان نیز 15 پکیج لوازم خانگی تهیه و برای سیل‌زدگان ارسال خواهد شد، عنوان کرد: تاکنون 300 میلیون تومان از محل موقوفات استان کرمان جمع‌آوری و به خوزستان کمک کردیم.
تدینی تصریح کرد: استان کرمان معین استان خوزستان و شهرستان حمیدیه است که اوقاف استان کرمان نیز نسبت به دیگر استان‌ها پیشتاز در امر کمک‌رسانی است و این طرح‌ها همچنان ادامه دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با تأکید بر اینکه کانال کمک‌ها در این طرح باید مشخص باشد، تأکید کرد: طی چند روز آینده نیز کمک‌های اوقاف استان کرمان به خوزستان ارسال می‌شود.
انتهای پیام

captcha