رودخانه بخش ماهان تهدیدی برای شهر کرمان است
کد خبر: 3804469
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
عالم‌زاده:

رودخانه بخش ماهان تهدیدی برای شهر کرمان است

گروه اجتماعی ــ شهردار کرمان گفت: رودخانه بخش ماهان تهدیدی برای شهر کرمان است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان شامگاه دیروز سه‌شنبه، 27 فروردین در دیدار نوروزی با استاندار کرمان گفت: ما موضوعات غیر کارشناسی را به شورای شهر کرمان ارائه نکردیم و به همین دلیل توانستیم مصوبات لازم را از شورای شهر دریافت کنیم.
وی با بیان اینکه حقوق‌ها در مجموعه شهرداری به روز شده است، افزود: یکی دیگر از اولویت‌های ما در شهرداری کرمان به پایان رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی شهر کرمان است که در سال گذشته توانستیم سه پروژه عمرانی را به بهره‌برداری برسانیم.
عالم‌زاده بیان کرد: سال گذشته توجه ویژه‌ای به حمل و نقل شهری داشتیم و توانستیم یک دستگاه اتوبوس ویژه معلولان، یک دستگاه اتوبوس ویژه گردشگری برای ایام نوروز امسال، ۳۹ دستگاه اتوبوس دیگر را فعال کنیم.
وی افزود: مطالعاتی در سال ۹۳ توسط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در شهر کرمان انجام شد تا طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در محدوده ده‌بالا اجرا شود تا به کنترل سیلاب‌ها کمک کند و اعتبار به منابع طبیعی در این زمینه ۲ میلیارد تومان بود در حالی که این طرح نیاز به اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی دارد.
شهردار کرمان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح‌ها شهر کرمان ۸۰ درصد در برابر تهدید سیل ایمن می‌شود، بیان کرد: هر چند رودخانه بخش ماهان نیز تهدیدی برای شهر کرمان است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید و در مجموع اگر این طرح‌ها اجرا شوند، شهر کرمان در مقابل سیل بیمه شده است.
انتهای پیام

captcha