فضای سبز حاشیه معابر شهرهای ما خوب نیست
کد خبر: 3804470
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
فدایی:

فضای سبز حاشیه معابر شهرهای ما خوب نیست

گروه اجتماعی ــ استاندار کرمان گفت: فضای سبز حاشیه معابر شهرهای ما خوب نیست و باید شهرداری یک کار جدی در این زمینه انجام دهد و همچنین در زمینه بدنه‌سازی نسبت به شهرهای دیگر بسیار عقب هستیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان شامگاه دیروز سه‌شنبه، 27 فروردین در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر و شهردار کرمان گفت: شهر کرمان یکی از شهرهای تاریخی و باسابقه کشور است متاسفانه آن‌طور که باید در شأن و جایگاه خود رشد و توسعه پیدا نکرده است و انتظار داریم سرعت رشد و توسعه شهر افزایش یابد و عقب‌افتادگی‌ها جبران شود.
وی افزود: ترافیک، حمل و نقل، فضای سبز، بدنه‌سازی خیابان‌ها و معابر مسائل مهم شهر هستند و شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان باید در این زمینه برنامه‌ریزی مدونی داشته باشند.
فدایی تصریح کرد: سه مطالعه طرح ترافیکی در گذشته برای شهر کرمان انجام شده است و ما اکنون واقعاً نمی‌دانیم کدام مطالعه طرح ترافیکی شهر کرمان مبنای کار شهرداری است و به‌طور واضح و روشن شهرداری طرح ترافیکی خود را به استانداری ارائه کند تا بتوانیم در این زمینه بحث ترافیکی را تحلیل و اشکال آن را حل کنیم.
استاندار کرمان اظهار کرد: فضای سبز حاشیه معابر شهرهای ما خوب نیست و باید یک کار جدی شهرداری در این زمینه انجام دهد و همچنین در زمینه بدنه‌سازی نسبت به شهرهای دیگر بسیار عقب هستیم.
وی بیان کرد: آیا پل‌ها و تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان جزء مصوبات طرح ترافیکی بوده است؟ اگر بوده باید انجام شوند و اگر نبوده و از پیشرفت فیزیکی کمی برخوردار هستند از اولویت خارج شوند و طرح‌های اولویت‌دار جایگزین آن‌ها شوند.
فدایی با اشاره به اینکه ما دوست داریم از منابع دولتی به شهرداری کمک کنیم، تأکید کرد: یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه کل عمرانی استان کرمان در سال گذشته بوده که حدود ۵۰ درصد آن تخصیص یافته است.
انتهای پیام

captcha