نخستین جشنواره ویژه ماه رمضان در دبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3804514
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

نخستین جشنواره ویژه ماه رمضان در دبی برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل-برگزاری غرفه‌های آموزشی، گفتگوهای افطار و سخنرانی‌های اسلامی، بخشی از فعالیت‌های جشنواره ماه رمضان در دبی است.

به گزارش ایکنا به نقل از گلف نیوز؛ «حمد الشیبانی»، مسئول امور خیریه و اسلامی دبی روز گذشته (27 فروردین) راه‌اندازی اولین جشنواره ویژه ماه رمضان دبی را اعلام کرد.

در این جشنواره مجموعه‌ای از رویدادها شامل انجمن رمضان رشید بن محمد، گفتگوی افطار، آشنایی با پیامبر اسلام (ص) و اسماء خداوند برگزار می‌شود. در این جشنواره 313 خیمه افطار در مزاکز خرید دبی برپا می‌شود.

این مراکز خرید مخصوص ماه رمضان در دبی در طول ماه رمضان برپا خواهد بود تا ساکنان و بازدیدکنندگان را از طریق فعالیت‌های گوناگون، با فلسفه ماه  رمضان، ارزش‌های اسلامی و زندگی پیامبر (ص) آشنا کند.

به غیر از غرفه‌های اطلاع‌رسانی و نمایشگاه‌‌ها، یکی دیگر از فعالیت‌های جالب، گفتگوی اینترنتی است که در آن افرادی که در خیمه‌های افطار جمع می‌شوند، فرصتی برای پرسش و پاسخ و بحث در مورد مسائل مورد علاقه با محققان و حقوقدانان اسلامی خواهند داشت.

الشیبانی گفت: جشنواره ویژه رمضان دبی با هدف ترویج مدارا و همزیستی صلح‌آمیز میان گروه‌های مختلف امارات بر مبنای اصول قرآن و سنت برگزار می‌شود. از این طریق می‌خواهیم درمورد همه بخش‌های جامعه آگاهی پیدا کنیم.

 

انتهای پیام

captcha