کمک ۴۳۲ میلیون تومانی مردم سیستان و بلوچستان به مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3804549
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

کمک ۴۳۲ میلیون تومانی مردم سیستان و بلوچستان به مناطق سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: مردم نیکوکار و خیّر استان تاکنون بیش از ۴۳۲ میلیون تومان به هموطنان سیل‌زده شمال و غرب کشورمان کمک کرده‌اند.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: مردم نیکوکار و خیّر استان تاکنون بیش از 432 میلیون تومان به هموطنان سیل‌زده شمال و غرب کشورمان کمک کرده‌اند.
وی با بیان اینکه شش کامیون شامل آب معدنی، کنسروجات، کفش و لباس نو ارسال شده است، افزود: همچنین مقید بودیم هیچ کالای نزدیک به تاریخ مصرف یا دسته دوم ارسال نشود؛ تمامی کالاهای ارسالی به مناطق گرفتار سیل حداقل چهار ماه تاریخ مصرف داشته و هنوز هم نیاز در این مناطق بسیار زیاد است.
مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: کمیته امداد و هلال احمر دو مرجع جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم سیل‌زده و آسیب‌دیده هستند؛ همچنین برای اطمینان از رسیدن کالا و کمک‌های نقدی به این مناطق پایگاه‌های مساجد برای دریافت کالا آماده هستند.
عبادی در خصوص راه‌های کمک نقدی به سیل‌زدگان اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ واریز کرده و یا با نصب اپلیکیشن سنا و سکه و پرداخت از قسمت نیکوکاری کمیته امداد امام‌(ره) برای کمک به سیل‌زدگان مشارکت کنند.

انتهای پیام

captcha