احیای نیمه شعبان در حرم کریمه اهل‌ بیت(ع)
کد خبر: 3804553
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

احیای نیمه شعبان در حرم کریمه اهل‌ بیت(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم احیای شب نیمه شعبان با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مناجات‌خوانی جواد برزگر در حرم کریمه اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم جشن شب میلاد حضرت ولیعصر(عج)، شنبه، 31 فروردین‌ماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی قمی و مولودی‌خوانی سیدرضا نریمانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز که از ساعت یک بامداد در این آستان مقدس برگزار می‌شود، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین مؤمنی، مناجات‌خوانی جواد برزگر و دیگر برنامه‌های قرآنی همراه است.
همچنین مراسم جشنی در صبح میلاد حضرت ولیعصر(عج) یکشنبه، اول اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۱ با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری کاشانی و مدیحه‌سرایی آقایان شیخ‌زاده و زمانی برگزار می‌شود. بلافاصله پس از نماز عصر نیز مهدی سلحشور به مولودی‌خوانی می‌پردازد.
ویژه‌برنامه‌های سالروز میلاد امام زمان(عج) در حرم کریمه اهل‌ بیت(ع) قبل از اذان مغرب با سخنرانی آیت‌الله طبسی و مدیحه‌سرایی رنجبر و حبیب‌زاده ادامه می‌یابد. مراسم شام میلاد نیز بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد و مداحی سیدمهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ه) برگزار می‌شود.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha