رسالت 50 مبلغ برای نشر معارف مهدوی در رباط کریم
کد خبر: 3804643
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

رسالت 50 مبلغ برای نشر معارف مهدوی در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ ــ 50 مبلغ و مبلغه دینی در ایام نیمه شعبان به منظور نشر معارف مهدوی در مراکز فرهنگی و مذهبی رباط کریم ایفای نقش خواهند کرد.

رسالت 50 مبلغ برای نشر معارف مهدوی در رباط کریم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام هدایتی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام نیمه شعبان، میلاد یگانه منجی عالم بشریت؛ حضرت صاحب‌الزمان(عج)، 50 مبلغ و مبلغه دینی به مراکز فرهنگی و مذهبی شهرستان از جمله مساجد، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، مؤسسات و خانه‌های قرآنی، ادارات و بقاع متبرکه برای نشر معارف مهدوی اعزام می‌شوند.
این مسئول بیان کرد: تبیین سیره، شخصیت و ویژگی امام زمان(عج)، نشانه‌های ظهور، سخنرانی، مولودی‌خوانی، مشاوره، تبلیغ چهره به چهره، پاسخ به شبهات، برگزاری گفتمان مهدویت، مراسم جشن و سرور، مسابقه فرهنگی و مذهبی و بصیرت‌افزایی در جشن‌های نیمه شعبان از جمله فعالیت‌های این مبلغین اعزامی است که در محل تبلیغ خود انجام می‌شود.
هدایتی، با اشاره به این که این اعزام از 29 فروردین ماه آغاز می‌شود و تا دوم اردیبهشت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مبلغين می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام به نشانی www.sajam.ir، آمادگی خود را برای اعزام اعلام و گزارش خود را پس از پایان تبلیغ ثبت کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha