آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی استان مرکزی افتتاح شد
کد خبر: 3804645
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی استان مرکزی افتتاح شد

گروه اجتماعی ــ آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی استان مرکزی، وابسته به مرکز تخصصی درمان ناباروری این نهاد با حضور معاون سیاسی استاندار مرکزی آغاز بکار کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی صبح امروز، 28 فروردین‌ماه در حاشیه افتتاح آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مراکز یا حلقه مفقوده‌هایی که در فرایند درمان ناباروری در استان وجود داشت، آزمایشگاه بود و بعضا بیماران بدلیل فقدان چنین امکانی مجبور بودند برای انجام این‌گونه آزمایشات به بیرون از این مرکز یا استان‌های همجوار مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این مرکز کلیه آزمایشات مورد‌نیاز در همین مرکز و با تعرفه دولتی انجام می‌شود، ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی این آزمایشگاه هم خدمات مناسبت‌تر و مطلوب‌تری به بیماران ارائه شود و هم هزینه‌های درمان کاهش پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: مبلغی که در رابطه با راه‌اندازی این آزمایشگاه هزینه شده بیش از 50 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری هزینه شده است.
مسعود شهرجردی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز گفت: جهاددانشگاهی با کمک استانداری در سال 97 پیگیری راه‌اندازی این آزمایشگاه را انجام داد و رویکرد ما در این خصوص ارائه خدمات به بیماران مراجعه کننده به مرکز درمان ناباروری و عموم مردم براساس تعرفه‌های دولتی است.
وی اظهار کرد: به صورت متوسط روزانه حدود 50 نفر از استان مرکزی و استان‌های همجوار همچون لرستان، همدان، اصفهان و قم به این مرکز مراجعه می‌کنند و با راه‌اندازی این آزمایشگاه تمامی سیکل درمان در مجموعه رویان انجام خواهد شد.
به گفته شهرجردی آزمایش‌های مختلف تخصصی و عمومی در این آزمایشگاه به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha