گلریزانی به بهانه کمک به سیل‌زدگان در شهرکرد
کد خبر: 3804654
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

گلریزانی به بهانه کمک به سیل‌زدگان در شهرکرد

گروه اجتماعی ــ مراسم گلریزان به بهانه کمک به سیل‌زدگان کشور در شهرکرد برگزار و مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در این مراسم جمع‌آوری شد.

گلریزانی به بهانه کمک به سیل‌زدگان در شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال وبختیاری، سیداحمد مرتضوی‌فرد، رئیس جمعیت هلال احمر استان، در جشن ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و تجلیل از جوانان برتر استان با رویکرد جشن گلریزان و جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان کشور که صبح امروز، 28 فروردین‌ماه در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد، با اشاره به سیل اخیر در کشور، اظهار کرد: دیدن غم‌های دلخراش و از طرفی کمک‌های بی‌دریغ مردمی موجب جاری شدن اشک ازچشمنان امدادگران جمعیت هلال احمر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیلاب در کنار خرابی‌هایی که ایجاد کرد، زیبایی‌های زیادی هم داشت، ادامه داد: همدردی‌ها و مددرسانی‌های مردمی و برگزاری جشن‌های گلریزان که با عشق و علاقه کمک‌های نقدی را برای التیام دردهای هموطنانتان اهدا می‌کنند، از زیبایی‌های سیلاب اخیر است.

مرتضوی‌فرد با اشاره به اینکه هم‌اکنون 50 نفر از نیروهای هلال‌احمر استان در استان لرستان و خوزستان در دل آب هستند، تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان قول می‌دهد که واسطه امنی میان سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان با خیران باشد تا تمامی اقلام و کمک‌ها را بی‌کم و کاست به دست مردم سیل‌‎زده برسد و گوشه‌ا‌ی از آسیب‌های این درد را جبران کند.

یادآور می‌شود، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، نماینده ورزش و جوانان و چند تن از معاونین کل ادارات استان از جمله مهمانان جلسه بودند که هر کدام مبلغ چشم‌گیری را به سیل‌زدگان کمک کردند و پاکتی بالغ بر  200 میلیون تومان را روانه مناطق سیل‌زده کردند.

انتهای پیام

captcha