امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی اصفهان و اداره کل راه و شهرسازی
کد خبر: 3804673
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی اصفهان و اداره کل راه و شهرسازی

گروه اجتماعی- تفاهمنامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی میان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اصفهان منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و اداره کل راه و شهرسازی استان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، طی مذاکرات انجام شده میان نمایندگان معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در سال 1397 مبنی بر گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی در هر دو سازمان و به منظور استفاده از ظرفیت‌های طرفین، تفاهم‌نامه‌ای با موضوع فعالیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در اسفند ماه 1397 به امضای طرفین رسید.
چارچوب این تفاهم‌نامه با امضای محمود مرآثی، رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان و حسین حجتی، رئیس دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اصفهان، به منظور تبادل علم و توسعه فعالیت در زمینه پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی، برگزاری رویدادهای علمی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی و انتشار و ترویج دستاوردهای علمی تنظیم شده است.
امید است با تأکید هر چه بیشتر بر هم‌افزایی ظرفیت‌های علمی طرفین، امکان ارتقای بسترهای علمی در حوزه مطالعات شهری، بیش از پیش فراهم آید.
انتهای پیام

captcha