توضیحات دادستان اراک درباره کانال بی‌هویت«کلانتر مرکزی»
کد خبر: 3804751
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴

توضیحات دادستان اراک درباره کانال بی‌هویت«کلانتر مرکزی»

گروه اجتماعی – دادستان اراک گفت: پرونده کانال بی‌هویت «کلانتر مرکزی» که مدیران و مسئولان استان مرکزی را تخریب می‌کرد، از دو سال پیش مفتوح و در دست بررسی است.

عباس قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: پرونده کانال بی‌هویت «کلانتر مرکزی» که مدیران و مسئولان استان مرکزی را تخریب می‌کرد، از دو سال پیش مفتوح و در دست بررسی است.
وی در واکنش به شایعات فضای مجازی مبنی بر بازداشت ادمین این کانال تخریب‌گر گفت: دادستانی برای برخورد با افرادی که در قالب رسانه‌های فضای مجازی، با هویت ناشناس اقدام به تخریب چهره اشخاص حقیقی و حقوقی می‌کنند، اهتمام ویژه دارد و در این راستا از حدود ۲ سال پیش و از زمان تشکیل اولین پرونده شکایت از این کانال بدون شناسنامه، با احضار برخی افراد، در صدد شناسایی و برخورد قانونی با متخلفین بوده است .
عباس قاسمی با اشاره به شایعات موجود در فضای مجازی و جوسازی برخی افراد و جریان‌ها بر علیه علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای کریمی خود از شاکیان پرونده کانال تخریب‌گر کلانتر مرکزی است و هیچ فردی اعم از رییس دفتر یا کارکنان دفتر ایشان در این رابطه بازداشت نشده است.
دادستان اراک در پایان با هشدار به گردانندگان این‌گونه رسانه‌های تخریب‌گر گفت: از آنجایی‌که دستگاه قضا برای ایجاد امنیت روانی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و با بررسی‌های کارشناسانه چهره واقعی سلب‌کنندگان آرامش جامعه را مشخص خواهد کرد، لذا انتشار هرگونه شایعه بر علیه منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و موج‌سواری سیاسی و رسانه‌ای در این خصوص با ارایه شکایت نامبرده، قابل پیگیری است و با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha