نمایش صلابت، در رژه نیروهای مسلح قزوین
کد خبر: 3804792
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
هم‌زمان با روز ارتش؛

نمایش صلابت، در رژه نیروهای مسلح قزوین

گروه سیاست و اقتصاد- هم‌زمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه با صلابت و پرافتخار نیروهای مسلح در قزوین با حضور نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

نمایش صلابت، در رژه نیروهای مسلح قزوین
به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم رژه یگان‌های تخصصی نیروهای مسلح استان قزوین هم‌زمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌منظور نمایش جلوه‌ای از قدرت ایمان، تعهد، توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح استان در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.
در این مراسم باشکوه که هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، امیر بیژن فلاحی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان، مسئولان استانی، جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی در مقابل تمثال شهیدان پرافتخار کشورمان قرارگرفته شده و در کنار جایگاه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و بر ادامه راه پرافتخار آن تأکید داشتند.
در این آئین جمعی از جانبازان دفاع مقدس نیز از مقابل جایگاه رژه رفتند و آمادگی خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.
به گزارش ایکنا، در ادامه نیز یگان‌های نظامی، موتوری و خودرویی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج و دیگر نیروهای فعال استان از مقابل جایگاه رژه رفته و به‌صورت نمادین گوشه‌ای از تازه‌ترین ادوات و تجهیزات نیروهای مسلح و توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام
captcha