ارتش ایران تنها ارتش مکتبی و مذهبی جهان است
کد خبر: 3804819
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

ارتش ایران تنها ارتش مکتبی و مذهبی جهان است

گرو سیاست و اقتصاد- فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیشینه ولایی و پشتوانه مردمی را می‌توان آن را مقتدرترین ارتش اسلامی و تنها ارتش مکتبی و مذهبی جهان دانست که همواره برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری در تلاش است.

ارتش ایران مقتدرترین ارتش اسلامی و تنها ارتش مکتبی و مذهبی جهان است

به گزارش ایکنا از قزوین، امیر بیژن فلاحی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان، در مراسم رژه یگان‌های تخصصی نیروهای مسلح استان قزوین که هم‌زمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌منظور نمایش جلوه‌ای از قدرت ایمان، تعهد و توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح استان در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ما پاسدار پرچم جان‌فشانی خون شهیدانی هستیم که از هستی خود گذشتند تا آسایش و آرامش امروز در کشور حاکم شود و امیدواریم این پرچم را به دست صاحب واقعی آن امام زمان (عج) برسانیم.
وی افزود: امروز شاهد پیوند عمیق بین ملت، ارتش و رهبری هستیم و می‌توان روز ارتش را حیات دوباره آن دانست که یادآور تجدید میثاق غیورمردان ارتش با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و رهبری است.
فلاحی با بیان اینکه کشور ما امروز به مدد انسجام و اقتدار نیروهای مسلح و با ایجاد نیروی بازدارندگی پایدار به یک جزیره امن تبدیل‌شده است، یادآور شد: در طول عمر انقلاب اسلامی همواره ارتش جمهوری اسلامی با رهبری فرمانده کل قوا و تکیه بر جوانان مؤمن و غیور به‌عنوان بازویی پرتوان در پاسداری از مرزهای آبی و خاکی حرکت کرده است.
فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین تأکید کرد: نقش ارتش در برقراری امنیت و آرامش در بدو انقلاب و دوران جنگ و بعدازآن را می‌توان به‌عنوان برگ زرینی بر تاریخ نیروهای مسلح ذکر کرد.
این مسئول ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیشینه ولایی و پشتوانه مردمی را می‌توان آن را مقتدرترین ارتش اسلامی و تنها ارتش مکتبی و مذهبی جهان دانست که همواره برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری در تلاش است.
فرمانده ارشد نظامی آجا استان‌های قزوین و زنجان در پایان با اشاره به تقدیم 48 هزار شهید و 126 هزار جانباز توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ارتش همواره آماده است در کنار دیگر نیروهای مسلح در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارد چنانچه در سیل اخیر نیز برای خدمت به مردم پا در رکاب بوده، هست و خواهد بود.
به گزارش ایکنا، در ادامه نیز یگان‌های نظامی، موتوری و خودرویی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج و دیگر نیروهای فعال استان از مقابل جایگاه رژه رفته و به‌صورت نمادین گوشه‌ای از تازه‌ترین ادوات و تجهیزات نیروهای مسلح و توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام

captcha