همایش «اسرار شگفت تمرکز حواس و تاثیر آن در حفظ» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3804832
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

همایش «اسرار شگفت تمرکز حواس و تاثیر آن در حفظ» در یزد آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد از آغاز همایش «اسرار شگفت تمرکز حواس و تاثیر آن در حفظ قرآن کریم» برای اولین بار در این استان خبر داد.

همایش «اسرار شگفت تمرکز حواس و تاثیر آن در حفظ» در یزد آغاز شدخدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد در حاشیه آغاز بکار همایش «اسرار شگفت تمرکز حواس و تاثیر آن در حفظ قرآن کریم» در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: این همایش ویژه فعالان حفظ و حافظان قرآن کریم به همت این موسسه و برای اولین بار در استان یزد برگزار می‌شود.
سلطانی افزود: این همایش با حضور استاد محمدرضا شایق از امشب به مدت چهار هفته در محل سالن همایش‌های بنیاد نخبگان استان یزد واقع در بلوار دانشجو برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت در این همایش که به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، برای عموم آزاد است بیان کرد: پس از اتمام چهار جلسه همایش، دوره آموزشی حفظ قرآن کریم برگزار خواهد شد.
مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد افزود: شرکت کنندگان در این دوره با روش نوین حفظ قرآن کریم آشنا می‌شوند و پس از آن در خانه قرآن یوسف زهرا (عج) شروع به حفظ قرآن می‌کنند.
یادآور می‌شود، خانه قرآن یوسف زهرا(عج) در شهر یزد، خیابان شهید رجایی، روبروی هتل ساباط، کوچه برج متولی قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در همایش با شماره ۳۶۲۷۲۱۳۲ – ۳۶۲۷۲۸۸۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha