تقوا و بصیرت دینی؛ از شاخصه‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی
کد خبر: 3804834
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

تقوا و بصیرت دینی؛ از شاخصه‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی

گروه اجتماعی- معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان تقوا و بصیرت دینی را از شاخصه‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

تقوا و بصیرت دینی؛ از شاخصه‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش ایکنا ازسمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگکننده سپاه استان سمنان امروز 29 فروردین  به مناسبت روز ارتش در دیدار با پایوران پدافند هوایی فرمانده پادگان شهید یوسف حیدری ارتش استان سمنان با بیان اینکه تقوا و بصیرت دینی از شاخصههای مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: همه نیروهای نظامی و انتظامی هدفی واحد یعنی پاسداری و ماندگاری انقلاب را دنبال میکنند.

وی ادامه داد: دشمنان در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب هجمه خود را نسبت به ارتش آغاز کردند که در این راستا سهم نیروهای مقدس ارتش جمهوری اسلامی در انقلاب بسیار زیاد  است که ارتش برابر همه آن هجمهها ایستاد و دوام آورد.

خالقیان متذکر شد: همه نیروهای مسلح بهصورت منسجم در کنار یکدیگر از کیان نظام و آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع، حراست و نگاهبانی میکنند که اقدام احمقانه ترامپ در تروریست خواندن سپاه موجب وحدت و انسجام بیشازپیش ملت ایران شد.

داود خوش چشم، فرمانده مرکز پدافند هوایی ارتش استان سمنان نیز با تاکید بر اینکه همانطور که شهید صیاد شیرازی گفته است ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است؛  یاداور شد: شهید صیاد شیرازی محور سپاه و ارتش و بنیانگذار وحدت در بین نیروهای مسلح بود.

انتهای پیام

captcha