برگزاری جشنواره عکس «نماز و نیایش» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3804858
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

برگزاری جشنواره عکس «نماز و نیایش» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف ـ رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین جشنواره استانی عکس «نماز و نیایش» در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره عکس «نماز و نیایش» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا دولت آبادی، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 29 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین جشنواره استانی عکس «نماز و نیایش» در این استان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره اردیبهشت‌ماه منتشر می‌شود، افزود: برگزیدگان نیز همزمان با عید سعید فطر معرفی و تجلیل خواهند شد.
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و انس با این فریضه دینی، ثبت حالات معنوی نمازگزاران و گفتمان سازی عکاسان استانی در حوزه مذهبی را از جمله اهداف این جشنواره استانی بیان کرد.
دولت آبادی تصریح کرد: ما باید ضمن حفظ مبانی و ارزش‌ها، رویکردها و فعالیت را متناسب با شرایط روز جامعه تنظیم و به گونه‌ای باشد که جوانان آن را پذیرفته، استقبال و در انجام فعالیت‌ها، حضوری فعال داشته باشد.
وی برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر، دوره آموزشی گرافیک، دوره‌های آموزشی توانمندسازی مدیران و ... را از برنامه های در دست اقدام ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha