برنامه شب آخر رقابت های قرآنی مالزی/ تلاوت نماینده مصر
کد خبر: 3804952
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

برنامه شب آخر رقابت های قرآنی مالزی/ تلاوت نماینده مصر

گروه مسابقات ــ در آخرین شب از مسابقات بین المللی قرآن کشور مالزی رقابت ها در رشته قرائت و از حدود ساعت 20 به وقت محلی پیگیری می شود، در این شب شش شرکت کننده در بخش آقایان و دو شرکت کننده در بخش بانوان اجرا دارند.

برنامه شب آخر رقابت های قرآنی مالزی/ تلاوت نماینده مصربه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به مالزی؛ آخرین شب از شصت و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور مالزی امشب از ساعت 20 در سالن پلنری آغاز می شود و تا اواخر وقت امشب ادامه خواهد یافت.
بر همین اساس مهم ترین اتفاق شب آخر مسابقات می تواند تلاوت نماینده کشور مصر باشد، شرکت کننده ای که بسیاری از رقبا بر روی او حساب ویژه ای باز کرده اند و باید منتظر ماند و دید آنگونه که پیش بینی شده است تلاوت خواهد داشت یا او نیز مانند نماینده اندونزی شب خوبی را نخواهد داشت.
در نوبت صبح نیز با توجه به پایان یافتن مسابقات رشته حفظ کل قرآن کریم در صبح روز گذشته، مسابقات پیگیری نشد و برنامه های جنبی همچون ضیافت سلطنتی کاخ ملی و تور شهرگردی برای متسابقان در نظر گرفته شد.
اما در نوبت شب  اولین شرکت مومن فلاح علی حوس از کشور فلسطین به تلاوت آیات ۱۷۷ به بعد سوره مبارکه آل عمران می پردازد. در ادامه نیز راحله امیرول از کشور فیلیپین در بخش بانوان به تلاوت خواهد پرداخت.

سومین شرکت کننده جمعه شب حمیدالله حیمون از کشور بنگلادش است که آیات هشتم به بعد سوره مبارکه مائده را تلاوت می کند. پس از او نیز نماینده کشور برونئی در بخش بانوان اجرا دارد.

در ادامه و پس از پخش یک میان برنامه نوبت به احمد اوچر از کشور استرالیا می رسد، قرعه این شرکت کننده آیات ۲۴ به بعد سوره مبارکه سبا خواهد بود. نماینده کشور اندونزی در بخش بانوان دیگر قاری شب پنجم است و پس از او نوبت به نماینده کشور مصر می رسد، عبدالله راغب ابراهیم ابوحلیقه از ابتدای سوره مبارکه یوسف را تلاوت خواهد کرد.

آخرین شرکت کننده آخرین شب از شصت و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی محمد طلحه ابراهیم اتشاء از کشور موریتانی است. وی از آیه ۱۱۵ به بعد سوره مبارکه بقره را تلاوت خواهد کرد.
این مسابقات امشب پایان می گیرد و همه چیز آماده می شود تا مراسم اختتامیه برگزار شود. این مراسم نیز شنبه شب با حضور مسئولان و مقامات بلندپایه کشور مالزی برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha