حضور گروه جهادی قرآنی در مناطق سیل‌زده آق‌قلا
کد خبر: 3804964
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

حضور گروه جهادی قرآنی در مناطق سیل‌زده آق‌قلا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ تعدادی از فعالان قرآنی شامل مدیران مؤسسات، قاریان، حافظان، اعضای گروه‌های تواشیح و... در قالب گروهی جهادی طی دو روز در مناطق سیل‌زده استان گلستان حضور یافتند.

حضور گروه جهادی قرآنی در مناطق سیل‌زده آق‌قلابه گزارش ایکنا؛ گروه جهادی قرآنی در روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین‌ماه در راستای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان گلستان و به طور مشخص شهرستان آق‌قلا و اهدای هدایای موسسات قرآنی به آسیب‌دیدگان و اجرای برنامه‌های قرآنی، از سوی اتحادیه موسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت کشور و سازمان قرآن و عترت بسیج تهران به این مناطق اعزام شد.
سرپرستی این گروه با رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه موسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت کشور بود و اعضای آن را مهدی ساعد، قاری و مدرس قرآن از استان همدان، خسرو امینی، مدیرعامل موسسه قرآنی رفعت تهران، اصغر برومند، قاری و پیشکسوت قرآنی، رمضانعلی گلستانی، جانشین سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، مهدی حاجی‌محمدی، مجری برنامه‌های معارفی و تعدادی از اعضای گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) و تعدادی دیگر از قاریان، حافظان و گروه تواشیح موسسه قرآنی نورالهدی مازندران تشکیل می‌داد که در طول حضور خود در این مناطق به اجرای برنامه‌ و اهدای جوایز به هموطنان آسیب‌دیده پرداختند.
برنامه‌های این گروه جهادی، اجرای محافل قرآنی توسط قاریان و حافظان گروه، برگزاری مسابقات حضوری در بین کودکان و نوجوانان و دیگر حاضران در این محافل و نیز اجرای همخوانی و تواشیح بود.
این گروه در ادامه برنامه‌های خود با دیگر گروه‌های جهادی حاضر در مناطق دیدار کرده و در بعضی از محلات در پاکسازی آثار به جامانده از سیل مشارکت و از تلاش‌های این گروه‌ها نیز قدردانی کردند و سپس در نماز جمعه شهرستان آق قلا حضور یافتند. این فعالان قرآنی، شامگاه جمعه، ۳۰ فروردین‌ماه و پس از پایان این سفر دو روزه به تهران بازمی‌گردند.

انتهای پیام

captcha