نام‌نویسی ۵۰۰ سیستان‌وبلوچستانی در مسابقات قرآن
کد خبر: 3805034
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

نام‌نویسی ۵۰۰ سیستان‌وبلوچستانی در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۵۰۰ نفر از علاقه‌مندان به علوم قرآنی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.

مرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: امسال 500 نفر از علاقه‌مندان به علوم قرآنی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، افزود: مسابقات مرحله شهرستانی در چهار حوزه زاهدان، زابل، زهک و ایرانشهر برگزار شده و نفرات برگزیده به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: این مسابقات ویژه سنین بالای ۱۸ سال است؛ البته علاقه‌مندانی که سن آنان زیر ۱۸ سال باشد، در صورتی که دانش‌آموز نباشند، به‌عنوان مثال در حوزه علمیه مشغول تحصیل باشند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
کوچکی اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های حفظ (‌پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت ( تحقیق و ترتیل)، اذان، معارف و ابتهال (همسرایی و همخوانی قرآن، انشاد انفرادی و آثار دو یا چند زبانه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha