جشن نیمه شعبان در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3805036
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
امشب و فردا برگزار می‌شود؛

جشن نیمه شعبان در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

گروه جامعه ــ جشن نیمه شعبان در شب و روز ولادت حضرت ولی عصر(عج) در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

جشن نیمه شعبان در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)؛ مراسم شب ولادت با سعادت امام زمان(عج) به همراه برگزاری اختتامیه طرح هزاران ختم قرآن کریم، شنبه 31 اردیبهشت ماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی حائری‌زاده و مدیحه‌سرایی و قرائت دعای توسل با نوای حمید رمضانپور بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

همچنین آئین احیای شب نیمه شعبان از ساعت 23:45 با سخنرانی حجت الاسلام‌والمسلمین حسین حلواییان و مدیحه‌سرایی و قرائت دعای کمیل با نوای احمد زین‌العابدین فرد برپا می‌شود.

در روز ولادت با سعادت این امام همام مصادف با یکشنبه اول اردیبهشت ماه از ساعت 7 صبح مراسم قرائت دعای ندبه در مصلای بزرگ ری با نوای حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور باقربیک برگزار می‌شود و بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در همین مکان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی مجد به سخنرانی و زهیر سازگار به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

یادآور می‌شود ویژه‌برنامه شب میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) و اختتامیه طرح هزاران ختم قرآن کریم از رادیو قرآن به صورت مستقیم پخش می‌شود.

روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن تبریک ایام ولادت حضرت صاحب الزمان(عج)، مقدم عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به این مراسم نورانی گرامی می‌دارد.

انتهای پیام

captcha