جشن نیمه شعبان در پیاده‌راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 3805058
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
عصر امروز؛

جشن نیمه شعبان در پیاده‌راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج) خبر داد و گفت: آیت‌الله فلاحتی، نماینده ‌ولی فقیه در استان گیلان سخنران این برنامه است.

علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اعلام این خبر گفت: جشن نیمه شعبان با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی، نماینده ‌ولی فقیه در استان گیلان ساعت 20 امروز، 31 فروردین‌ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب شهرداری رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام استان گیلان برگزار می‌شود، افزود: مولودی‌خوانی همراه با نورافشانی و اجرای برنامه‌های مفرح و شاد از بخش‌های دیگر این جشن خواهد بود.

حسنی از حضور مجید ترکمان، یکی از استعدادهای برنامه عصر جدید در این برنامه خبر داد و از تمامی همشهریان دعوت کرد در این جشن معنوی شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده که توسط هلال احمر و کمیته امداد در پیاده‌راه و در مجاورت جشن انجام می‌پذیرد، تصریح کرد: میهمانان شرکت‌کننده در این جشن می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به هموطنان عزیزمان در استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان به غرفه‌های دایر شده تحویل دهند.

انتهای پیام

captcha