جامعة‌القرآن لالی؛ تنها مرکز فعال قرآنی شهر/ استقبال اندک خانواده‌ها از دوره‌های قرآنی
کد خبر: 3805082
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

جامعة‌القرآن لالی؛ تنها مرکز فعال قرآنی شهر/ استقبال اندک خانواده‌ها از دوره‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر جامعه‌القرآن لالی با بیان اینکه این جامعةالقرآن تنها مرکز قرآنی شهر است که به طور مستمر فعالیت می‌کند، گفت: با وجود شهریه کم، استقبال خانواده‌ها از دوره‌های قرآنی کم است و از طرفی امکانات ما برای راه‌اندازی کلاس‌های هنری برای قرآن‌آموزان کم است.

عبداللهی

زهرا عبداللهی، مدیر جامعةالقرآن لالی در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های این مرکز قرآنی گفت: علاوه بر فعالیت‌ مهد قرآن، در حال حاضر کلاس‌های روخوانی قرآن کریم در دو بخش کودکان و بزرگسالان و حفظ جزء 1 و 2 ویژه دانش‌آموزان دبستانی در جامعه‌القرآن برگزار شده است.

وی با بیان اینکه جامعةالقرآن لالی تنها مرکز قرآنی شهر است که به طور مستمر فعالیت می‌کند، گفت: با وجود شهریه کم، استقبال خانواده‌ها از دوره‌های قرآنی کم است و برخی خانواده‌ها اهمیت چندانی به آموزش قرآن برای فرزندان خود نمی‌دهند.

عبداللهی گفت: تلاش می‌کنیم در تابستان امسال در کنار آموزش قرآن فعالیت‌های هنری نیز برای بچه‌ها در نظر گرفته شود؛ اما امکانات ما برای راه‌اندازی کلاس‌های هنری کم است.

مدیر جامعه‌القرآن لالی ادامه داد: از طرفی با نزدیک شدن فصل گرما، مشکلات ما بیشتر می‌شود؛ چون با وجود سه کلاس، امکانات سرمایشی کافی در اختیار ما نیست. 

گفتنی است، جامعه‌القرآن لالی از سال 95 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

انتهای پیام

captcha