کمک یک میلیارد تومانی مسجدی‌های البرز به سیل‌زدگان
کد خبر: 3805124
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

کمک یک میلیارد تومانی مسجدی‌های البرز به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد البرز با تأکید بر اینکه مساجد به صورت خودجوش نسبت به جمع‌آوری اقلام برای کمک به سیل‌زدگان اقدام کردند، گفت: تاکنون یک میلیارد تومان کمک نقدی توسط مردم جمع‌آوری و ارسال شده است.

کمک یک میلیارد تومانی مسجدی‌های البرز به سیل‌زدگان

علیرضا سعیدی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی سازمان بسیج در قالب هر مسجد ساخت یک خانه برای سیل‌زدگان، اظهار کرد: در حال حاضر در مساجد کالا و وجه نقد برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری می‌شود.
وی افزود: با اجرای این طرح تا‌کنون بیش از 100 کامیون کالا در قالب مواد غذایی، پوشاک و ... به استان‌های سیل‌زده کشور ارسال شده است.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد البرز با تأکید بر اینکه مساجد به صورت خودجوش نسبت به جمع‌آوری اقلام برای کمک به سیل‌زدگان اقدام کردند، گفت: تاکنون یک میلیارد تومان کمک نقدی توسط مردم جمع‌آوری و ارسال شده است.
سعیدی با اشاره به اینکه البرز یک هزار و 9 مسجد و 14 مصلی دارد که اطلاعات ارسالی هر کدام از آن‌ها نشان می‌دهد به چه میزان اقلام و کمک‌های نقدی برای سیل‌زدگان جمع‌آوری کرده‌اند، گفت: تهیه لوازم خانگی در حال حاضر برای کمک به سیل‌زدگان در اولویت است و باید رویه جمع‌آوری اقلام به این سمت هدایت شود زیرا در مرحله نخست تأمین مایحتاج اولیه و لایروبی خانه‌ها ضرورت داشت اما امروز در بخش‌های معمولان و شهرهای اطراف این عملیات در حال اتمام بوده و باید تأمین فرش، یخچال و ... را با جدیت دنبال کرد.
انتهای پیام

captcha