«رحیم خاکی» و «مهدی غلام‌نژاد» تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3805166
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
در همایش رویش‌های قرآنی انقلاب؛

«رحیم خاکی» و «مهدی غلام‌نژاد» تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر ستاد برگزاری همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: حدود ۵۰۰ نفر از حافظان کل و قاریان نمونه استان در روز نیمه شعبان در همایش رویش‌های قرآنی تجلیل می‌شوند.

۵۰۰ حافظ کل و قاری برجسته آذربایجان شرقی ‌تجلیل می‌شوند‌

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رحیم وظیفه‌شعاع، دبیر ستاد برگزاری همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی، امروز، 31 فروردین‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، از برگزاری همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی همزمان با نیمه شعیان در تبریز خبر داد و گفت: نزدیک به 500 نفر از حافظان کل و قاریان نمونه استان در این همایش تجلیل می‌شوند.

وی در خصوص نحوه انتخاب قاریان و حافظانی که تجلیل خواهند شد، گفت: نزدیک به 800 نفر از حافظان کل و قاریان برتر در سایت «حاملان نور» به نشانی www.hanv.ir ثبت نام کردند که پس از بررسی و تایید کارگروه حفظ و قرائت نزدیک به 500 نفر مورد تأیید قرار گرفتند که در این همایش تجلیل می‌شوند.

وظیفه‌شعاع، به زمان برگزاری همایش اشاره کرد و افزود: این همایش روز یکشنبه اول اردیبهشت‌ماه، همزمان با نیمه شعبان، سالروز میلاد امام زمان(عج) ساعت 10 صبح در سالن ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

وی در مورد ویژه برنامه‌های این همایش گفت: تعدادی از قاریان و حافظان بین‌المللی و برجسته چهل سال اخیر به تلاوت قرآن خواهند پرداخت و گروه‌های تواشیح و ابتهال نیز در مدح حضرت ولیعصر(عج) برنامه خود را اجرا می‌کنند.

دبیر ستاد برگزاری همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی از حضور یکی از مقام‌های عالی رتبه دولت در این همایش خبر داد و ادامه داد: «رحیم خاکی»، قاری بین‌المللی و «مهدی غلام نژاد» نفر دوم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ایران در سال جاری مهمانان ویژه همایش هستند.

وظیفه شعاع در پایان تاکید کرد: این همایش به‌همت تمامی مؤسسات قرآنی استان و همکاری نهادهای قرآنی استان آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha