ایجاد مشاغل پایدار؛ مهم‌ترین برنامه حوزه اشتغال کمیته امداد
کد خبر: 3805190
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

ایجاد مشاغل پایدار؛ مهم‌ترین برنامه حوزه اشتغال کمیته امداد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ایجاد مشاغل زود‌بازده و پایدار را از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد برشمرد و گفت: با تعامل خوب و هم‌افزایی کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای مددجویان تحت حمایت از آموزش در مشاغل بازارمحور، نو و زود‌بازده بهره‌مند هستند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد‌، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از مزایای دوره‌های مهارتی عنوان کرد: خوشبخانه در دوره‌های مهارتی سازمان فنی و حرفه‌ای با کمترین هزینه و بازه زمانی افراد تحت حمایت می‌توانند به اشتغال دست یابند.
وی ایجاد مشاغل زود‌بازده و پایدار را از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد برشمرد و گفت: با تعامل خوب و هم‌افزایی کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای مددجویان تحت حمایت از آموزش در مشاغل بازارمحور، نو و زود بازده بهره‌مند هستند.
موسی‌نژاد در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و همکاری‌های صورت گرفته از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در حوزه ارائه خدمات آموزشی به افراد تحت حمایت‌، افزود‌: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پشتوانه قوی در حوزه اشتغال برای اقشار مختلف جامعه به ویژه افراد کم توان و آسیب‌پذیر است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای نیز گفت: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش جهادی و همگانی در راستای رونق تولید در کشور آموزش‌های مهارتی در تحقق شعار سال و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در ادامه از طرح و آموزش قارچ دکمه‌ای که توسط هر دو سازمان (کمیته امداد استان و سازمان فنی حرفه‌ای استان) که مجری این طرح خانواده‌های تحت حمایت امداد بوده و پس از 130 ساعت آموزش‌، در فضایی به وسعت 35 متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیون تومان به اجراء در آمد وکار‌گاه‌های آموزش خیاطی و صنایع‌دستی چوبی بازدید کرد.
شایسته ذکر است، مدیر کل کمیته امداد استان از تلاش‌ها و خدمات آموزشی رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام مهدی(عج) تقدیر کرد.
انتهای پیام

captcha