ارتش در مشکلات همواره در کنار مردم قرار دارد
کد خبر: 3805202
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

ارتش در مشکلات همواره در کنار مردم قرار دارد

گروه اجتماعی ــ فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتش همواره در مشکلات در کنار مردم قرار دارد چنانچه نمود این مسئله را در سیل اخیر مشاهده کردیم.

به گزارش ایکنا از فارس، امیر وجیهه‌الله جمشیدی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد امروز، 31 فروردین‌ماه در دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس به نقش ارتش در امدادرسانی‌های سیل اخیر اشاره کرد و گفت: ارتش همواره در مشکلات در کنار مردم قرار دارد.
وی افزود: در شیراز نیز بعد از وقوع سیل، ارتش در نخستین لحظات برای امدادرسانی حضور پیدا کرد و در کنار سایر دستگاه‌های به خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل پرداخت.
جمشیدی بر این نکته تأکید کرد که امروز ارتش مأموریت خود ار تمام و کمال با موفقیت انجام داده است و ادامه داد: ارتش همواره در نزد مردم عزیز بوده و هست.
فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: ارتش هر جا نیاز به شدت عمل بوده با شدت وارد شده و هر جا شفقت و مرحمت نیاز بوده با مهر وارد شده است.
وی با ذکر این نکته که ارتش مردمی‌ترین نهاد نظامی است، به بعد ولایتمداری ارتش اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه همواره در رأس امورات ارتش قرار دارد و در حقیقت ما سربازان نظام جمهوری اسلامی برای تحقق دستورات ولی فقیه هستیم.
جمشیدی با بیان اینکه ارتش در سیاست‌های کلی خود مؤلفه‌های برگرفته از منویات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار می‌دهد، گفت: علاوه بر اینها ارتش در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری نیز به بهترین شکل عمل می‌کند.
انتهای پیام

captcha