نشست «اعتقاد به مهدویت» در دهلی نو
کد خبر: 3805213
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
ایران برگزار کرد؛

نشست «اعتقاد به مهدویت» در دهلی نو

گروه بین‌الملل ـ بیست‌ویکمین نشست دینی ویژه ایرانیان مقیم دهلی‌نو با محوریت «اعتقاد به مهدویت» برگزار و در آن بر اهمیت و جایگاه مسأله منجی موعود در آینده بشریت تأکید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به مناسبت سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، بیست‌ویکمین نشست دینی ایرانیان مقیم دهلی‌نو با موضوع «اعتقاد به مهدویت» و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح، نماینده جامعة المصطفی(ص) العالمیه در سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالح با اشاره به ویژگی‌های ظهور حضرت مهدی(عج) گفت: در همه مذاهب اسلامی ظهور موعود و منجی كه با نام حضرت مهدی(عج) معرفی شده، یکی از اصول مسلم دینی است.

وی افزود: مسئله ظهور یک نجات دهنده در آینده، اختصاص به دین یا مذهب خاصی ندارد، بلکه این عقیده تقریبا در تمامی ادیان و مذاهب وجود دارد و نشان دهنده اهمیت و جایگاه مسأله منجی موعود در آینده بشریت است.

نماینده جامعة المصطفی(ص) العالمیه در دهلی‌نو یکی از مهمترین ویژگی‌های ظهور حضرت مهدی(عج) را ایجاد عدل و عدالت در جامعه دانست و گفت: اجرای عدالت در عرصه جهانی از آرمان‌های حکومت مهدوی است و دستاورد بزرگ عدالت مهدی موعود(عج) این است که تمامی انسان‌ها از این حق بهره ببرند.

انتهای پیام

captcha