تشکیل ستاد جمع‌آوری کمک‌های ضروری به سیل‌زدگان خوزستان
کد خبر: 3805218
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

تشکیل ستاد جمع‌آوری کمک‌های ضروری به سیل‌زدگان خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد از جمع‌آوری کمک‌های ضروری در راستای ارائه خدمت به سیل‌زدگان خوزستان خبر داد.

تشکیل ستاد جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای ارسال به مناطق سیل زده خوزستانحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: این اتحادیه به منظور کمک به سیل‌زدگان خوزستان اقدام به جمع‌اوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تهیه اقلام ضروری می‌کند.
وی افزود: جمع‌آوری کمک‌های ضروری از سوی مؤسسات قرآنی استان انجام می‌گیرد و پس از جمع آوری موسسات به این اتحادیه واقع در میدان باهنر کوچه امیرالمومنین تحویل داده خواهد شد تا همه این اقلام به استان خوزستان ارسال شود.
مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه درحال حاضر نیاز ضروری مردم این مناطق آذوقه و تغذیه از قبیل برنج، عدس، لپه، لوبیا، روغن، ماکارونی و ....است بیان کرد: برای یاری رساندن به مردم سیل‌زده به محض آماده شدن کمک‌ها، در اولین فرصت به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.
یادآور می‌شود با توجه به استقرار موکب اربعین یزدی‌ها در خوزستان و پخت روزانه 7000 پرس غذا و توزیع آن بین سیل ‌زدگان، این اقلام به موکب فوق تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha