زمینه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را آماده کنیم
کد خبر: 3805276
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

زمینه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را آماده کنیم

گروه معارف- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر لزوم زندگی مهدوی گفت: همه باید زمینه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را آماده کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در آئین جشنی به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: در روایت داریم که حضرت ظهور می‌کنند و فضای زندگی تمام انسان‌ها عوض می‌شود.
وی افزود: یکی از علائم مهم ظهور حضرت بالا رفتن فهم و درک انسان‌ها است.
آیت‌الله علما تصریح کرد: هرچه دین خدا را بهتر بفهمیم و اجرا کنیم فضا برای ظهور آماده‌تر خواهد شد و به آن زمان مهم نزدیک‌تر خواهیم شد.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: باید قدر هدایت خداوند را بدانیم و موهبت‌هایی مثل ولایت و قرآن که امروز ما در محضر آن هستیم را بیشتر درک کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: بیش از 1400 سال است که مفسرین بر روی مفاهیم بلند قرآن کار می‌کنند و هنوز جای کار و بررسی دارد همان‌طور که علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان می‌فرمودند که هر دو سال یک‌بار قرآن با توجه به اقتضائات زمان نیاز به تفسیر جدید دارد و باید بیندیشیم که چه میزان قرآن را درک کرده‌ایم و آن را به صورت عملی در زندگی اجرا کرده‌ایم.
وی افزود: یکی از کارهایی که برای زمینه‌سازی ظهور حضرت باید انجام بدهیم این است که هر کدام از ما به وظایف خود به درستی عمل کنیم و به جامعه اسلامی و تعالی فرهنگ اسلامی خدمت کنیم.
انتهای پیام

captcha