اقدام علیه سپاه پاسداران اقدام علیه مردم ایران است
کد خبر: 3805400
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۶

اقدام علیه سپاه پاسداران اقدام علیه مردم ایران است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هر نوع اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی هر شخص یا دولت را اقدام علیه مردم ایران دانست و اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از متن مردم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت‌ماه،‌ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد:‌ سپاه پاسداران از اولین روزهای تأسیس به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، وفاداری خود را به اندیشه والای امام و آرمان بلند انقلاب اثبات کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران همچنان همدل و همراه با مردم ایران در سایه رهبری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده است، افزود: پاسداران انقلاب اسلامی در طول عمر چهل ساله این نهاد مقدس با بصیرت عمارگونه و تلاش‌های مجاهدانه خود، نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان نظام را نقش برآب کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شجاعت و شهامت پاسداران را مثال‌زدنی دانست و تصریح کرد:‌ امروز سپاه پاسداران ترامپ و حامیان صهیونیستی او را به باتلاق عجز و زبونی کشانده‌اند.

اشجری ادامه داد:‌ سپاه پاسداران به تأسی از حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پاسداری جانانه از اسلام و انقلاب را در دستور کار دارند و صیانت مثمرثمر از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدت در راه حفظ امنیت کشور را در دهه پنجم انقلاب ادامه خواهند داد.

وی اقتدار، اثرگذاری و نقش تعیین‌کننده سپاه پاسداران در عرصه‌های بین‌الملل و معادلات منطقه را سبب عصبانیت سران شیطان‌صفت و استکباری دانست و گفت:‌ سپاه پاسداران دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران را به خاک مذلت، استیصال و درماندگی نشانده و آنان را وادار به اقدامی سخیف و رذیلانه علیه این نهاد انقلابی کرده است.

سپاه؛ جزء لاینفک نظام جمهوری اسلامی ایران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی نابخردانه از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: این اقدام شرم‌آور موجب ایجاد موج بزرگی از همدلی و همبستگی بین ملت ایران شد و واکنش قاطع و دشمن‌کوب قاطبه مردم شریف ایران را در پی ‌داشت.

اشجری با اشاره به حضور پرشور و شعور ملت ایران در تظاهرات ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی، یادآور شد: ایرانیان خشمگین از اقدام سخیفانه ترامپ یک ‌بار دیگر فریاد کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند تا دشمنان اسلام بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزء لاینفک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی برخاسته از متن مردم دانست و تصریح کرد: ملت ایران هرگز اقدامات ارزشمند این نهاد انقلابی را در مقابله مقتدرانه با توطئه گروهک‌های معاند اول انقلاب، رشادت‌های هشت‌سال دفاع مقدس، مجاهدت در دوران سازندگی و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) فراموش نمی‌کنند و همدلی، همراهی و کمک‌رسانی پاسداران به زلزله‌زدگان، سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه اخیر را ارج می‌نهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هر نوع اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی هر شخص یا دولت را اقدام علیه مردم ایران دانست و اضافه کرد:‌ امروز پاسداران گوش به فرمان ولی امر مسلمین پیشاپیش ملت آزاده ایران در جبهه مقاومت برابر استکبار جهانی تا پای جان ایستاده‌اند؛ لذا هر نوع اقدام خبیثانه و ضد حقوق بشری علیه سپاه را شدیداً محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام

captcha