شعبه بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و روح‌الجنان در لواسانات افتتاح شد
کد خبر: 3805425
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

شعبه بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و روح‌الجنان در لواسانات افتتاح شد

گروه اندیشه ــ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه لواسان با اشاره به تلاش‌های دشمن برای به انحراف کشاندن جوانان گفت: ایجاد مجتمع‌های آموزشی با هدف ترویج و تعمیق آموزه‌های قرآنی در لواسانات پیگیری می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه، علی صادقی‌مصلح، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه لواسان، روز گذشته، یکم اردیبهشت، در آئین افتتاحیه شعبه بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و روح‌الجنان در لواسانات ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: اقدامات این بنیاد به صورت پایلوت در امامزاده عبدالله جاییچ که دارای امکانات آموزشی است برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نیاز منطقه لواسانات و رودبار قصران به آموزه‌های قرآنی و نهج‌البلاغه بسیار زیاد است که باید در این حوزه با فعالیت بیشتری اقدامات صورت پذیرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه لواسان با اشاره به تلاش‌های دشمن برای به انحراف کشاندن جوانان بیان کرد: دشمن همواره با ابزارهای مختلف به دنبال کمرنگ کردن و از بین بردن آموزه‌ها قرآنی به ویژه در میان جوانان است، از این‌رو عمده اقدامات باید در جهت ترویح و تعمیق آموزه‌های قرآنی متمرکز شود.

صادقی‌مصلح با بیان اینکه ایجاد مجتمع‌های آموزشی با محوریت قرآن و نهج‌البلاغه در این منطقه پیگیری می‌شود افزود: بخش عمده این اقدامات در چارچوب و محیط خانواده صورت می‌گیرد که باید با دعوت از مشاوران با تجربه مباحث را آغاز کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی حسنی امام جمعه رودبار قصران اظهار کرد: عالم بشریت منتظر ظهور امام زمان(عج) است، امامی که در تمام هستی شعار توحید را می‌گستراند.

وی با بیان اینکه حضرت مهدی(عج) سنت‌هایی از همه ائمه را دارا می‌باشد تصریح کرد: حضرت ولیعصر(عج) از حضرت موسی سنت‌هایی دارد که از جمله ولادت معجزه‌آسای ایشان است که دشمنان و خلفای بنی‌عباس پدر ایشان را در زندان و پادگان‌های نظامی با شدیدترین شرایط نگهداری می‌کنند.

امام جمعه رودبار قصران در ادامه افزود: امروز مستکبران و دشمنان تلاش دارند تا از راهی توطئه‌افکنی کرده و مانع ظهور مهدی موعود شوند، اما خداوند توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمیدرضا امین‌زاده، معاون بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه نیز با اشاره به مهربانی امام زمان(عج) اظهار داشت: امام زمان(عج) خاتم‌الاوصیا، عصاره همه خوبی‌ها، خلاصه حضرت محمد(ص) و رحمت خداوند است.

وی در پایان بیان کرد: امام زمان(عج) به اعمالی که انجام می‌دهیم توجه دارد و همراه ما است، بنابراین هر کجا باشیم امام زمان(عج) همراه و شاهد بر اعمال ما است.

انتهای پیام

captcha