بهره‌مندی ۱۲۰۰ کودک سیل‌زده لرستانی از خدمات مهدهای کودک
کد خبر: 3805428
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

بهره‌مندی ۱۲۰۰ کودک سیل‌زده لرستانی از خدمات مهدهای کودک

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به راه‌اندازی ۲۱ مهدکودک در مناطق سیل‌زده این استان‌ گفت: یک‌هزار و ۲۸۰ کودک در این مهدها خدمات دریافت می‌کنند و غذای گرم می‌گیرند و علاوه‌ بر آن سعی شده لحظات شادی را برای کودکان با اعزام گروه‌های نمایشی داشته باشیم.

بهره‌مندی ۱۲۰۰ کودک سیل‌زده لرستانی از خدمات مهدهای کودکبه گزرش ایکنا از لرستان، فاطمه‌زهرا توکلی، مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان، امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی ۲۱ مهدکودک در مناطق سیل‌زده استان خبر داد و گفت: کودکان جز کسانی هستند که در بلایا و حوادث آسیب بیشتری می‌بینند و یکی‌از خدمات ما ارائه خدمات به کودکان بود که در این راستا ۲۱ مهدکودک در این مناطق که درگیر سیل بودند برپا شد.
وی با بیان این‌که در این راستا ۱۲۸۰ کودک در این مهدها خدمات دریافت می‌کنند و غذای گرم می‌گیرند، افزود: علاوه‌ بر آن سعی شده لحظات شادی را برای کودکان با اعزام گروه‌های نمایشی ایجاد کنیم که مورد استقبال قرار گرفته شده است.
توکلی افزود: با توجه به مشارکتی که از سایر استان‌ها داشته‌ایم توانستیم پنج دستگاه کانکس برای همین مهدهای کودک در شهرهای معمولان، پل‌دختر و نورآباد جذب کنیم.
وی با بیان این‌که همچنین یک نانوایی سیار اعزام شده بود که در نورآباد مستقر شد، ادامه داد: خدمات سازمان تا زمانی‎که احساس شود شرایط تثبیت شده و شرایط بهتری حکم‌فرما شده است، ادامه خواهد داشت.
توکلی با بیان این‌که امید می‌رود کمک‌ها همچنان ادامه پیدا کند، گفت: درصدد هستیم که نیازهای جدید مردم را بعد از بحران در مرحله با مشارکت خیران و سایر همکاران در سایر استان‌ها در این مناطق تأمین و توزیع کنیم.

انتهای پیام

captcha