راه دسترسی تپه شهدای گمنام خرم‌آباد مناسب نیست
کد خبر: 3805457
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

راه دسترسی تپه شهدای گمنام خرم‌آباد مناسب نیست

گروه اجتماعی ــ مدیرکل پیشکسوتان جهاد و شهادت کشور با انتقاد شدید از راه دسترسی تپه شهدای گمنام خرم‌آباد، گفت: این راه خطرناک و صعب‌العبور در شأن شهدا نیست.

راه دسترسی تپه شهدای گمنام خرم‌آباد مناسب نیستبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی، مدیرکل پیشکسوتان جهاد و شهادت و سخنگوی جمعیت ایثارگران جمهوری اسلامی ایران، یک‎شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بازدید از تپه شهدای گمنام خرم‎‌آباد، از راه دسترسی تپه شهدای گمنام در شهر خرم‌آباد به شدت انتقاد کرد و گفت‌: این راه خطرناک و صعب‌العبور در شأن شهدا و مردم شهیدپرور شهر خرم‌آباد نیست‌.
وی ادامه داد: ما مدعی هستیم باید فرهنگ شهادت را ترویج کنیم و به نسل‌های آینده بسپاریم پس می‌دانیم که ساخت مقبره برای شهدای گمنام یکی‌ از راه‌های ترویج این فرهنگ است‌.
میرشفیعی ادامه داد: به خرم‌آباد سفر کردیم و به مقبره شهدای گمنام این شهر جهت عرض ارادت و احترام به مقام شامخ شهدا رفتیم ولی متاسفانه با راه خطرناک و صعب‌العبور قبور متبرک شهدای گمنام مواجه شدیم.
مدیرکل پیشکسوتان جهاد و شهادت بیان کرد: راه دسترسی به قبور شهدا باید چنان هموار و بدون خطر باشد که ما به‌راحتی بتوانیم حتی بچه‌های مهد کودک و پیش‌دبستانی را به آن‌جا ببریم و از بچگی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا سازیم متاسفانه راه دسترسی به تپه شهدا در خرم‌آباد برای افراد بزرگ‌سال هم حادثه‌آفرین است.

یادآور می‏‌شود، یادمان شهدای گمنام شهرستان خرم‌آباد بر فراز مرکز شهر در کنار «دریاچه کیو» قرار دارد و پیکر پاک 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در دل خود جای داده است.

انتهای پیام

captcha