تشریح فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اردکان/ برگزاری ۷۴ محفل قرآنی
کد خبر: 3805493
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

تشریح فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اردکان/ برگزاری ۷۴ محفل قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان با تشریح فعالیت‌های قرآنی انجام شده در سال گذشته از برگزاری ۷۴ محفل قرآنی در این شهرستان خبر داد.

تشریح فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اردکان/ برگزاری 74 محفل قرآنیحجت‌الاسلام محمدحسین حاجی‌اسماعیلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی انجام شده در سال 97 اظهار کرد: یکی از اقدامات بزرگ انجام شده در شهرستان اردکان برگزاری 74 محفل قرآنی و همچنین برگزاری کرسی تلاوت در شهرستان بوده است که مورد استقبال بیش از 18 هزار نفر قرار گرفت.
وی افزود: از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در بخش قرآنی برگزاری مسابقه قرآنی فرهنگی ویژه معتکفان در مساجد و اردوی تفریحی ویژه معلمان و متعلمان کلاس‌های قرآن است.
رئیس تبیلغات اسلامی شهرستان اردکان تصریح کرد: همچنین در سال گذشته 34 نفر از حافظان قرآن کریم شهرستان در آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم شرکت نموده‌اند.
حاجی‌اسماعیلی بیان کرد: سال گذشته طرح با قرآن در رمضان همراه با مسابقه قرآنی و طرح با قرآن در زلال اعتکاف در شهرستان اردکان اجرا و انجمن خیران و مجمع قرآنیان شهرستان نیز تشکیل شد.
وی افزود: مسئولیت کمیته قرآن و نهج‌البلاغه ستاد دهه فجر انقلاب بر عهده این سازمان بود که با هماهنگی کامل 264 برنامه با محوریت موضوع قرآن و نهج البلاغه در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.
حاجی‌اسماعیلی ضمن اشاره به اینکه در سال گذشته 6 موسسه قرآنی، 1 مورد خانه قرآن شهری و 7 خانه قرآن روستایی توانستند مجور خود را از اداره کل تبلیغات اسلامی دریافت کنند افزود: حمایت و پشتیبانی از مؤسسات و خانه‌های قرآن توسط سازمان انجام گرفته است.
وی از نظارت و ارزیابی فعالیت‌های قرآنی این موسسات خبر داد و بیان کرد: جلسات دائمی آموزش قرآن کریم در رشته‌های قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم نیز در این شهرستان در حال برگزاریست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان با اشاره به حمایت و پشتیبانی از جلسات دائمی آموزش قرآن کریم، تهیه قرآن‌های اهدایی و توزیع آن و همچنین تهیه و توزیع نرم افزارهای قرآنی را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام

captcha