18 برگزیده در جشنواره زن و علم تقدیر شدند
کد خبر: 3805551
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
در 6 گروه تخصصی؛

18 برگزیده در جشنواره زن و علم تقدیر شدند

گروه جامعه ــ در دومین دوره جشنواره ملی زن و علم که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، از 18 زن برگزیده در شش گروه تخصصی با حضور معاون اول رئیس جمهور تقدیر شد.

18 برگزیده در جشنواره زن و علم تقدیر شدندبه گزارش ایکنا؛ آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) که امروز دوشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در دانشگاه تهران و با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، از ۱۸ زن برگزیده در شش گروه تخصصی فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، علوم کشاورزی و زیستی، هنر و علوم پزشکی تقدیر شد.

بر همین اساس در گروه فنی و مهندسی، بنفشه زهرایی، سارا نظیف، مهتاب میرمحسنی و آزاده احمدی، در گروه کشاورزی، محیط زیست و دامپزشکی، گیتی کریم، سادات فیض‌نیا و رقیه نجف‌زاده تقدیر شدند.

در گروه علوم پزشکی، لیلا آزادبخت، منیژه مختاری، فاطمه دارابی، سمیه کاظم‌نژاد لیلی و در گروه علوم انسانی، انسیه خزعلی، ستاره موسوی، زهرا فتحی رضایی به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تقدیر شدند.

در گروه علوم پایه هم ناهید پوررضا، طیبه مدرکیان، ناهید شباییان روحی به عنوان برگزیدگان این گروه مورد تقدیر واقع شدند. همچنین در گروه هنر از نسرین مقدم به عنوان برگزیده این گروه تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام
captcha