استفاده از ظرفیت‌های گسترده جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف
کد خبر: 3805629
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

استفاده از ظرفیت‌های گسترده جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری خواستار استفاده از ظرفیت‌های گسترده جهاد دانشگاهی کشور در حوزه‌های پزشکی و سلامت، گردشگری، کشاورزی، صنعت و اشتغال در استان شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، طهمورث الیاسی‌بختیاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار با حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان از ظرفیت‌‎های علمی، فرهنگی و آموزشی بسیار مطلوبی برخوردار است که می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای کمک به توسعه استان استفاده کرد.
وی با اشاره به توانمندی‌های این نهاد انقلابی، از همکاری و حمایت از طرح‌های پژوهشی، آموزشی و عمرانی جهاددانشگاهی استان خبر داد.
الیاسی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت‌های گسترده جهاد دانشگاهی کشور در حوزه‌های پزشکی و سلامت، گردشگری، کشاورزی، صنعت و اشتغال در استان شد.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور نیز در زمینه همکاری و استفاده از ظرفیت‌های علمی این نهاد انقلابی در استان چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کرد.
لازم به ذکر است، سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری نیز رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان را در این دیدار همراهی کرد.
انتهای پیام

captcha