مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیین دوستی تمدید شد
کد خبر: 3805634
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیین دوستی تمدید شد

گروه جامعه ــ دبیر جشنواره قرآنی «آیین دوستی» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان خرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مسعود شاکر، دبیر جشنواره قرآنی «آیین دوستی»، با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره، گفت: سومین دوره جشنواره با محوریت 25 آیه نورانی قرآن کریم که در کتاب این دوره از جشنواره جمع آوری شده، برگزار می‌شود.

شاکر خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را که برگرفته از یک یا چند آیه از آیات جشنواره امسال است در قالب‌های داستان کوتاه، خاطره‌نویسی، شعر، تصویرگری شامل عکس‌نوشت، پوستر و نقاشی و گزارش‌نویسی در دو بخش خانواده و دوستان، عکس خویش‌انداز (سلفی)، مصاحبه، متن ادبی، فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافیک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی درباره کتاب این دوره از جشنواره گفت: با همکاری‌های صورت گرفته، کتابی در قطع جیبی و با محوریت 25 آیه نورانی قرآن کریم تهیه شده که در کنار توضیحات هرآیه، پیوست واقعیت افزوده نیز برای هر کدام از آیات در نظر گرفته شده که می‌تواند علاوه بر افزایش بار محتوایی، به جذابیت کار برای نسل نوجوان نیز کمک‌کند.

دبیر جشنواره قرآنی آیین دوستی گفت: دانش‌آموزان و متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفاتر انجمن‌های اسلامی منتخب سراسر کشور یا جهت مکاتبه با دبیرخانه جشنواره با نشانیaiindoosti.ir@gmail.com  و شناسه شبکه‌های اجتماعی @aiindoosti_ir مراجعه کنند.

گفتنی است اختتامیه سومین دوره جشنواره آیین دوستی به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان های تهران تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha