پخت روزانه 7000 قرص نان در آران و بیدگل برای کمک به هموطنان سیل‌زده
کد خبر: 3805654
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

پخت روزانه 7000 قرص نان در آران و بیدگل برای کمک به هموطنان سیل‌زده

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: توسط نانوایی امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) آران و بیدگل روزانه 7000 قرص نان شیری و سنتی پخت و برای سیل‌زدگان استان خوزستان ارسال می‌شود.

پخت روزانه 7000  قرص نان  در آران و بیدگل برای کمک یه هموطنان سیل‌زده

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان اظهار کرد: باتوجه به پیگیری‌های به عمل آمده در راستای جمع آوری کمک‌های غیر نقدی و نقدی مردم و خیرین به آستان مقدس امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) آران و بیدگل جهت کمک به مردم سیل زده موکب باب المراد در ضلع شمالی امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) مستقر شده است.
وی افزود: در همین راستا نیز نانوائی سیّار به محل ضیافتخانه آستان مقدس این امامزاده جلیل القدر منتقل شده و این نانوایی روزانه نسبت به پخت۷۰۰۰ قرص نان شیری و سنتی(نان عباسعلی) جهت ارسال به خوزستان اقدام کرده است و این نان‌ها پس از پخت و بسته بندی به خوزستان ارسال می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: آستان مقدس امامزاده قاسم بن على‌النقى (ع) در شهرستان آران و بیدگل، بخش مرکزی، شهر آران و بیدگل و در مسير راه کاشان و آران واقع شده است.
انتهای پیام/

captcha