رئیس جمهور به کردستان سفر می‌کند
کد خبر: 3805695
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰

رئیس جمهور به کردستان سفر می‌کند

گروه سیاسی- استاندار کردستان ضمن اعلام خبر سفر رییس جمهور به کردستان، از اقشار مختلف مردم برای استقبال از وی دعوت کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان اظهار کرد: به یاری خداوند روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت میزبان آقای دکتر روحانی و جمعی از وزرا و اعضای محترم دولت تدبیر و امید خواهیم بود. نظر به مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم شریف این دیار قطعا مراسم استقبال بی مانندی را رقم خواهیم زد و تمامی اقشار جامعه در کنار هم، فرهنگی بودن خود را به نمایش می‌گذارند؛
وی افزود: لذا از همه مردم بزرگوار استان دعوت می‌کنم که روز چهارشنبه از ساعت ۹ صبح در استادیوم استقلال حضور بهم برسانند تا برگ زرین دیگری به افتخارات این استان فرهنگی اضافه کنیم.
استاندار کردستان عنوان کرد: حضور آقای دکتر روحانی در استان کردستان و همراهی مردم نجیب و شریف، یادآور سال‌های ۹۲ و ۹۶ خواهد بود که مردم گرانمایه بیش از ۷۳ درصد آرا خود را به نام ایشان تسلیم صندوق‌های رای کردند و قطعا این جلوه‌های اتحاد و انسجام ملی فراموش نخواهد شد.
وی ادامه داد: لازم است اشاره کنم که هدف آقای دکتر روحانی از سفر به کردستان شتاب‌بخشی بر روند همه جانبه توسعه‌ی استان می‌باشد و پروژه‌های متعددی در زمینه اقتصادی، زیربنایی آماده افتتاح و بعضا شروع عملیات اجرایی می‌باشد.
مرادنیا بیان کرد: به یاری خداوند آقای دکتر روحانی به محض ورود به سنندج بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای معزز، در استادیوم استقلال با مردم مهمان‌نواز دیدار خواهند کرد و بعد از آن با نخبگان، روحانیون، و فعالان اجتماعی، سیاسی فرهنگی و اقتصادی به گفتگو می‌نشینند و در این سفر جلسه شورای اداری برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی توسعه‌ی استان با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: بر خودم واجب می‌دانم که از همه مردم شریف استان دعوت کنم که با نشان دادن جلوه‌های فرهنگی و اجتماعی در استادیوم استقلال سنندج راس ساعت ۹صبح، همدلی و همراهی خود را به ثبت برسانند.
انتهای پیام

captcha