یک ریال از اعتبارات دولتی کرمان در بحران حمیدیه هزینه نشد
کد خبر: 3805705
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۰

یک ریال از اعتبارات دولتی کرمان در بحران حمیدیه هزینه نشد

گروه اجتماعی ــ نماینده استاندار کرمان در امور رسیدگی به سیل‌زدگان و مسئول ستاد معین شهرستان حمیدیه گفت: یک ریال از اعتبارات دولتی استان در بحران حمیدیه هزینه نشد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام محمد محمودآبادی، نماینده استاندار کرمان در امور رسیدگی به سیل‌زدگان و مسئول ستاد معین شهرستان حمیدیه گفت: 60 نفر از مدیران کل و معاونان و کارشناسان ادارات اجرایی کرمان در حمیدیه به‌صورت مستمر حضور داشتند.
وی افزود: در زمان حضور تیم کرمان شهرستان حمیدیه تخلیه شده و خالی از سکنه بود، 20 روستا کاملا زیر آب بودند، شهروندان در اردوگاه‌ها مستقر شده و تعدادی هم در کنار دام‌های خود مانده بودند.
حجت‌الاسلام محمودآبادی بیان کرد: بعد از حضور تیم کرمان در شهرستان حمیدیه، سیل بندهایی که از قبل در اطراف شهر وجود داشتند و استاندارد هم نبودند با استفاده از ماشین‌آلات و تیم‌های مهندسی مقاوم‌سازی و با همکاری مردم از شدت بحران کاسته شد.
نماینده استاندار کرمان در امور رسیدگی به سیل‌زدگان و مسئول ستاد معین شهرستان حمیدیه تصریح کرد: همدلی و هماهنگی و صمیمت میان دستگاه‌های استان در حمیدیه زبان‌زد بود و مورد تقدیر مسئولان استان خوزستان قرار گرفت.
حجت‌الاسلام محمودآبادی به حضور فعال ستاد عتبات و نانوایان استان در خوزستان اشاره کرد و گفت: شهرستان حمیدیه الگوی بسیار خوبی شد و با اتمام مرحله اول امدارسانی و سرویس‌دهی، بخشی از ماشین‌آلات استان از منطقه خارج شدند.
وی تأمین و راه‌اندازی آب شیرین کن و بسته‌بندی آب حمیدیه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در حال حاضر 10 دستگاه موتوپمپ کف کش تحویل شهرداری حمیدیه شد که الان مستقر و با کمک موتوپمپ‌های سپاه در حال انجام کار هستند.
حجت‌الاسلام محمودآبادی تأکید کرد: یک ریال از اعتبارات دولتی استان در بحران حمیدیه هزینه نشد و به طور کامل از بخش خصوصی و شرکت‌های صنعتی معدنی کمک شد، دولت تجربه و حضور مدیران را در جریان بحران داشت.
انتهای پیام

captcha