۵ اردیبهشت؛ زمان اجرای همایش ملی «حوزه انقلابی، حوزه منتظر»
کد خبر: 3805826
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
به‌منظور تكریم یاد آیت‌الله ایمانی صورت می‌گیرد؛

۵ اردیبهشت؛ زمان اجرای همایش ملی «حوزه انقلابی، حوزه منتظر»

گروه معارف ــ همایش ملی «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» به‌منظور تکریم یاد مرحوم آیت‌الله ایمانی، نماینده سابق، ولی فقیه در استان فارس در روز ۵ اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی مشفقیان، دبیر همایش ملی «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» امروز، 3 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز به تشریح برنامه‌های این همایش پرداخت و گفت: این همایش به‌منصور بزرگداشت مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده سابق ولی فقیه در فارس و امام جمعه فقید شیراز به‌همت نهاد ولی فقیه در استان فارس برگزار خواهد شد.
وی زمان برگزاری این همایش را پنج‌شنبه، 5 اردیبهشت‌ماه جاری اعلام كرد و افزود:‌ این همایش در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.
مشفقیان با یادآوری اینكه همایش مذكور به‌صورت سالانه و به منظور تكریم یاد مرحوم آیت‌الله ایمانی برگزار خواهد شد، گفت: از زمان اعلام فراخوان تا پایان مهلت ارسال بیش از 100 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد كه داوری آن در حال انجام است و برگزیدگان آن در روز 5 اردیبهشت‌ماه معرفی و تجلیل خواهند شد.
دبیر همایش ملی «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با اشاره به سخنرانان این همایش گفت: در این همایش اساتید و علمایی نظیر آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملك‌حسینی، واسطی، باقرزاده رئیس كرسی آزاداندیشی حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی سخنرانی خواهند كرد.
وی یادآور شد: علاوه بر این‌ها مراسم ترحیم مرحوم آیت‌الله ایمانی بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دارالذكر حرم مطهر حضر ت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.
مشفقیان با بیان اینكه علاوه بر این‌ها مراسم‌های ترحیم دیگری برای مرحوم آیت‌الله ایمانی در شهرهای قم و كازرون برگزار خواهد شد، گفت: در همایش نیز از نرم‌افزار موبایلی آن نیز رونمایی خواهد شد.
وی با یادآوری اینكه آثار این همایش در دو سطح هنری و علمی و پژوهشی دریافت شده‌اند، گفت: در بخش هنری آثاری در قالب شعر، داستان، کلیپ، عکس نوشته و اینفوگرافی مدنظر بوده است.
دبیر همایش ملی «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» اظهار كرد: آثار و مقالات ارسالی در این همایش پس از برگزیده شدن و کسب عنوان نمایه‌سازی در پایگاه استنادی می‌شوند و جهت چاپ نشر کتاب هر دو سال یک بار انجام خواهد شد.
انتهای پیام

captcha