خانه‌های کودک منطقه 13؛ آماده دریافت کمک‌ به سیل‌زدگان
کد خبر: 3805829
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

خانه‌های کودک منطقه 13؛ آماده دریافت کمک‌ به سیل‌زدگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیریت فرهنگی ــ هنری شهرداری منطقه 13 به‌دنبال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، همسو با دیگر مناطق، کار جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی را برای کمک و همدردی با هموطنان آسیب‌دیده به‌ویژه کودکان آغاز کرده و این مهم همچنان ادامه دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مدیریت فرهنگی ــ هنری شهرداری منطقه 13 به‌دنبال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور از اواخر اسفند‌ماه تاکنون و همسو با دیگر مناطق، کار جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی را برای کمک و همدردی با هموطنان آسیب‌دیده به‌ویژه کودکان آغاز کرده است.
تاکنون مقدار قابل توجهی پوشاک و البسه، مواد غذایی کنسرو شده، آب معدنی، لوازم بهداشتی، شیرخشک، پوشک، اسباب بازی، لوازم‌التحریر و... از طریق مراکز فرهنگی ــ هنری این منطقه جمع‌آوری شده است.
شهروندان منطقه 13 علاوه بر فرهنگ‌سرای امید، خانه فرهنگ حافظیه و خانه فرهنگ مهرآور می‌توانند از طریق خانه‌های کودک مشارکتی منطقه همچون خانه کودک باران با شماره تماس 77163548، خانه کودک شادان با شماره تماس 77429772 و خانه کودک تیله رنگی با شماره تماس 77481861 کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای مناطق سیل‌زده ارسال کنند.
یادآور می‌شود، جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده که به همت مدیریت فرهنگی ــ هنری شهرداری منطقه 13 از 28 فروردین آغاز شده است تا 12 اردیبهشت‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.
معصومه سلطانی
انتهای پیام
captcha