کد خبر: 3805849
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
گروه اجتماعی ــ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت هفته کار و کارگر، بیش از ۱۹۰ ویژه‌برنامه با همکاری سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: به‌مناسبت هفته کار و کارگر، بیش از 190 ویژه‌برنامه با همکاری سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان در سطح استان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: هر سال 5 تا 11 اردیبهشت طبق تقویم رسمی کشور با عنوان هفته بزرگداشت کار و کارگر نام‌گذاری شده است و در این هفته تلاش می‌شود تا بیش از گذشته قشر شریف کارگر و خانواده‌های آنان مورد تکریم و احترام قرار گیرند.
وی ادای احترام به مقام شامخ شهدا را مطلع برنامه‌های این هفته در سراسر سیستان و بلوچستان بیان کرد و افزود: افتتاحیه دومین دوره مسابقات ووشو کارگری قهرمانی کشور در زاهدان که به‌عنوان مسابقات انتخابی قهرمانی جهان با حضور ورزشکارانی از 20 استان کشور برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های نخستین روزِ هفته کار و کارگر است.
جهاندیده اظهار کرد: دیدار اقشار مختلف جامعه کارگری و کارآفرینی و تعاونگران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، محفل انس با قرآن کریم، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، اهدای خون، برپایی ایستگاه صلواتی، حضور کارگران در میعادگاه‌های نماز جمعه، پیاده‌روی خانوادگی کارگران، اجرای جشنواره‌های ورزشی و بازدید فرزندان کارگران از واحدهای تولیدی و صنعتی نیز از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.
وی افزود: برگزاری نشست‌های سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی و فرزند‌پروری ویژه کارگران، ویزیت رایگان کارگران و خانواده آنان، برگزاری همایش ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، عیادت از بیماران صعب‌العلاج کارگر و برگزاری جشن بزرگ کارگری در واحدهای تولیدی و کارخانجات سطح استان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد: برنامه محوری هفته کار و کارگر همچون سالیان گذشته تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کار سیستان و بلوچستان است که با حضور مسئولان استانی و کشوری همزمان با روز جهانی کارگر در زاهدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: