«خون دلی که لعل شد» شنیدنی شد
کد خبر: 3805966
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

«خون دلی که لعل شد» شنیدنی شد

گروه ادب ــ انتشارات انقلاب اسلامی برای اولین بار کتاب صوتی «خون دلی که لعل شد» را در ایام نمایشگاه تولید و منتشر می‌کند.

«خون دلی که لعل شد» شنیدنی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات انقلاب اسلامی، این ناشر ۶ عنوان اثر جدید نسبت به نمایشگاه سال گذشته را همراه خود به سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آورده است.

این شش کتاب پرفروش و پرمخاطب که در بدو ورود به بازار نشر با استقبال گسترده علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی مواجه شدند شامل بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران، «خون دلی که لعل شد» خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی، «فتنه تغلب» روایت‌هایی از متن و فرامتن فتنه ۸۸، «محفل خردمندان» متن سخنان اساتید دانشگاه‌ها و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ماه رمضان ۱۳۹۷، «ارمغان» دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجموعه شش جلدی گفتمان معاصر هستند.

همچنین ۱۷۰ عنوان کتاب در حوزه‌های سبک زندگی، خانواده، امامت، قرآن و معارف، تقوا و زهد، سیاست، نقش زن و ... در این نمایشگاه همراه با تخفیف ویژه در محل غرفه انتشارات برای عرضه موجود است.

از برنامه‌های دیگر این انتشارات می‌توان به نمایش دستخط‌ها و تصاویر کمتر دیده شده از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اشاره کرد.

یادآور می‌شود، غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در مصلی حضرت امام خمینی (ره)، شبستان اصلی، بخش ناشران عمومی، راهروی شماره ۷ قرار دارد.

دانشجویان و طلاب می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از ۳۵ درصد تخفیف ویژه کتاب‌های انتشارات انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

captcha