برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3805977
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در مناطق سیل‌زده

گروه فرهنگی - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این اداره کل در مناطق آسیب‌دیده از سیل خبر داد.

برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مناطق سیل‌زده

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، محمدعلی جعفری در کارگروه کمک به سیل‌زدگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: این کارگروه با هدف تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای کمک به مردم در استان‌های درگیر سیل تشکیل جلسه داده و البته این کار در سطح وزارتخانه در حال پیگیری بوده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و پیگیری‌های مربوط به کمک‌های فرهنگی برای آسیب‌دیدگان سیل اخیر، افزود: از جمله این اقدامات، می‌توان به اعلام آمادگی حوزه‌های پشتیبانی و همچنین حمایت‌های ویژه در حوزه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: گروه‌های فرهنگی و هنری استان اصفهان در رشته‌های موسیقی، نمایش و ... که حاضر به ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود به صورت داوطلبانه و رایگان در مناطق آسیب‌دیده از سیل روزهای اخیر هستند، می‌توانند با هماهنگی با این اداره کل به این مناطق اعزام شوند.
جعفری همچنین از پویشی تحت عنوان اهدای کتاب به مناطق سیل‌زده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: تهیه و ارسال کتاب و اقلام فرهنگی با عنوان سیل مهربانی و نیز برنامه نمایش روزانه فیلم در محل‌های اسکان در استان‌های لرستان و خوزستان از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حال انجام است.
وی اضافه کرد: مجموعه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اصفهان، تاکنون علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌هایی همچون تجهیزات رفاهی، لوازم‌التحریر، کتاب، اسباب‌بازی و ... نیز به مناطق سیل‌زده ارسال کرده‌اند.
در این جلسه، همه اعضا بر لزوم تسریع در امر خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده با هدف کاهش آلام این عزیزان تأکید کردند و در ‌این راستا مقرر شد کمک‌های نقدی کارکنان اداره کل به استان خوزستان اختصاص یابد.
انتهای پیام

captcha