کمک بیش از ۷ میلیون تومانی مردم ماکو به سیل‌زدگان کشور
کد خبر: 3806014
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
به‌همت سپاه پاسداران ماکو صورت گرفت؛

کمک بیش از ۷ میلیون تومانی مردم ماکو به سیل‌زدگان کشور

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سابق سپاه ماکو از کمک بر اقدامات جذب‌کمک های مردمی به سیل‌زدگان اشاره کرد و گفت: بیش از هفت میلیون تومان به صورت نقدی و دو کامیون اجناس موردنیاز بصورت غیرنقدی به همت سپاه ماکو به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

کمک بیش از ۷ میلیون تومانی مردم ماکو به سیل‌زدگان کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین‌محمد باقرلو، فرمانده سابق سپاه ماکو، ظهر امروز، ۳ اردیبهشت ماه، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ماکو، اظهار کرد: با برخورد به موقع با معضل قاچاق و عناصر گروهک‌های ضدانقلاب توانستیم به اعتراف خود اشرار، در سال جاری خسارت‌های سنگین را بر این گروهک‌ها تحمیل کنیم که از جمله آن می‌توان به ضربه زدن به دو تیم گروهک تروریستی اشاره کرد.
وی همچنین بر اقدامات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در دوران فرماندهی خود نیز اشاره کرد و افزود: کمک به ساخت ۱۶ باب مسجد، کمک به ساخت خانه محرومین به تعداد یازده باب، کمک به ساخت خانه عالم به تعداد شش باب، احداث یک باب پل، حفر چاه آب شرب سالم برای مردم به تعداد چهار دهنه، اجرای طرح‌های بهداشتی و سلامتی با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی برای بیش از ۴۵۰۰ نفر و اعزام تیم پزشکی به روستاهای هدف از جمله اقدامات صورت‌گرفته در زمان فرماندهی‌ام بود.
باقرلو بر اقدامات جذب کمک‌های مردمی به سیل زدگان نیز اشاره کرد و گفت: هفت میلیون و یكصد و پنجاه هزار تومان به صورت نقدی و دو کامیون اجناس موردنیاز بصورت غیرنقدی به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
وی همچنین بر اقدامات صورت‌گرفته در تقویت حفاظت فیزیکی اماکن سپاه از جمله گردان‌ها، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha