عامل موفقیت نیروهای مسلح، مجهز بودن آنها به سلاح ایمان و تقوا است
کد خبر: 3806016
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸

عامل موفقیت نیروهای مسلح، مجهز بودن آنها به سلاح ایمان و تقوا است

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: عامل موفقیت نیروهای مسلح، مجهز بودن به سلاح ایمان و تقوا است و با این دیدگاه با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده و نقشه‌های شوم آنها را به یأس تبدیل می‌کند.

عامل موفقیت نیروهای مسلح، مجهز بودن آنها به سلاح ایمان و تقوا استبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار با فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان که با حضور معاونین و روسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی به نیرورهای جانبرکف ارتش بالاخص فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: همه باید قدردان زحمات، تلاش‌ها و جانفشانی نیروهای مسلح بالاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم که شبانه روز از مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کنند.
وی بر نقش بی‌بدیل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: از افتخارات این  نهاد مقدس داشتن الگوهای  بی‌نظیری همچون شهید صیاد شیرازی و خلبان بابایی هستند که با وجود برخورداری از این الگوها باید همچنین نیروهای مخلص و توانمند در این نهاد مقدس به کشور خدمت کنند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: ما مدیون رشادت‌ها و خدمات مخلصانه ارتشیان جانفشان هستیم نیروهایی مخلصی که شبانه روز  برای نظام خدمت می‌کنید.
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه عامل موفقیت نیروهای مسلح و ارتش در کشور مجهز بودن به سلاح و امکانات نظامی نیست، ادامه داد: عامل موفقیت نیروهای مسلح، مجهز بودن به سلاح ایمان و تقوا است و با این دیدگاه با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده و نقشه‌های شوم آنها را به  یأس تبدیل می‌کند.
captcha