درب‌های نمایشگاه کتاب تهران به روی مردم باز شد
کد خبر: 3806024
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

درب‌های نمایشگاه کتاب تهران به روی مردم باز شد

گروه ادب ــ سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران از دقایقی پیش، در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

درب‌های نمایشگاه کتاب تهران به روی مردم باز شدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت ۱۰ صبح امروز، چهارم اردیبهشت ماه، در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

نخستین برنامه این نمایشگاه افتتاح غرفه کشور چین به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه است که با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئتی از ناشران، تصویرگران و مترجمان چینی برگزار می‌شود.

چین در نخستین روز نمایشگاه میزبان برگزاری ۱۲ برنامه گوناگون است. در نخستین برنامه و از ساعت ۱۱ مراسم امضای نسخه فارسی «با خوشحالی و شادی چینی بیاموزیم» برگزار خواهد شد. برگزارکننده این نشست انتشارات الکترونیک صوتی پیترال گوانگ دونگ است که در غرفه مهمان ویژه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در این دوره ۲۴۰۰ ناشر داخلی با ٣٠٠ هزار عنوان کتاب و ٨٠٠ ناشر خارجی با ١٤٠ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

اغلب ناشران در نمایشگاه جانمایی شده و کتاب‌های خود را ارائه کرده‌اند، اما تعدادی از غرفه‌ها نیز هستند که هنوز آماده پذیرایی نیستند و تعدادی از غرفه‌ها نیز در حال انتقال کتاب‌های خود به غرفه‌ها هستند.

یادآور می‌شود، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha